FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Postać w RPG Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sajmon
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: $ na piwo?

PostWysłany: Sob 19:11, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Praworządny Neutralny Gnom Łowca Złodziej

Wyznawca Silvanus

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Gnom - są bardzo poszukiwane jako alchemicy, wynalazcy i technicy, choć większość woli zażywać prostych wygód wśród swoich. Lubią zwierzęta, klejnoty i żsrty, zwłaszcza psikusy płatane innym.Uwielbiają uczy się z własnego doświadczenia i zawsze próbują nowych metod budowania różnych rzeczy. Mierzą od 3 do 3 i pół stopy wzrostu, a skórę mają od jasnobrązowej do brązowej. Włosy mają jasne, a oczy często błękitniawe. Unierają się zwykle w ziemiste kolory, ale zawile dekorują swe stroje. Przeciętny gnom żyje 350-500 lat.

Podstawowa Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Złodziej - poszczególni przedstawiciele tej klasy, nie mają ze sobą wiele wspólnego. O ile część z nich - a może nawet większość - to skryci złodzieje, to wielu służy też jako zwiadowcy, szpiedzy, dedektywi, dyplomaci i zwykłe zbiry, łotrzykowie są wszechstronni i potrafią dostosowywać się do okoliczności, dysponują wieloma talentami, umożliwającymi im zdobycie tego do czego inni nie chcą ich dopuścić. Choć w walce nie mogą równać się z wojownikami, wiedzą jak uderzać tam, gdzie najbardziej boli, a ich ataki z zaskoczenia mogą powodować poważne szkody. Łotrzykowie zdają się też mieć szósty zmysł, gdzie idzie o unikanie zagrożenia. Doświadczeni łotrzykowie dysponują niemal czarodziejsimi mocami i umiejętnościami, umożliwającymi im skryte poruszanie się, wykonywanie uników i ataki z zaskoczenia. Ponadto, choć sami z siebie nie są w stanie rzucać zaklęć, czasami z użyciem zwojów, czarować, ukatywniać różdżki i używać wszelkich magicznych przedmiotów.

Bóstwo:
Silvanus


Kod HTML: Kopiuj i wklej gdzie chcesz, kod z dołu:


<b>Jestem:</b> Praworządny Neutralny GnomŁowca Złodziej
<br><br><u>Charakter:</u><br><b>Praworządny Neutralny</b>
<br><br><u>Rasa:</u><br><b>Gnom</b>
<br><br><u>:</u><br><b>I Klasa:</u><br><b>Łowca</b>
<br><br><u>II Klasa:</u><br><b>Złodziej</b>
<br><br><u>Bóstwo:</u><br><b>Silvanus</b>
<br><br>

Zobacz sam <a href='http://corangar.loch.webd.pl/dnd.html' target='mt'>Jaką postacią jesteś w świecie DnD?</a>



Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXX (4)
Neutralnyny dobry---- XX (2)
Chaotyczny dobry ---- (-1)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXXXXXX (7)
Neutralnyny ---- XX (2)
Chaotyczny Neutralnyny - XXX (3)
Praworządnyrządny zły ----- XXXX (4)
Neutralnyny złyl ---- (-1)
Chaotyczny zły ---- XX (2)

Rasa:

Człowiek ---- (0)
Pół-Elf - (-1)
Elf ------ (0)
Niziołek - (0)
Krasnolud ---- XXX (3)
Pół-Ork - X (1)
Gnom ---- XXXXX (5)

Klasa:

Wojownik - (0)
Łowca -- XXXXXX (6)
Paladyn - X (1)
Kleryk -- (-3)
Mag ---- (-3)
Druid --- (0)
Złodziej --- XXX (3)
Bard ---- (0)
Mnich ---- XX (2)

Aby zrobić sobie taką kartę należy wejść na [link widoczny dla zalogowanych] Przyznam się szczerze że wyszło tak jak chciałem ! Tylko że rasa gnom... Yellow_Light_Colorz_PDT_03


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dektiv
Więzień
Więzień



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:56, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Praworządny Zły Pół-Ork Kleryk Paladyn

Wyznawca Iyachtu Xvim

Charakter:
Praworządnyful Zły - postacie wierzące w porządek, ale jedynie pod wodzą silnego zła.

Rasa:
Pół-Ork - gorącokrwiste i ponure rezultaty kojarzenia się ludzi z orkami. Wolą działać niż myśleć i walczyć niż dyskutować. Uwielbiają proste przyjemności, takie jak ucztowanie, chełpienie się i żywiołowy taniec. Mogą stanowić duży atut w odpowiednio dobranej drużynie, lecz nie na balach u książąt. Półorkowie są równie wysocy co ludzie, lecz w ich posturze odznaczają się cechy brutalne. Uważają blizny za powód do dumy i element upiększający. Rzadko dożywają 75 lat.

Podstawowa Klasa:
Kleryk - duchowni są pośrednikami między sferą ziemską a boską (lub piekielną). Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojących na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich umieją nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni i mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swojego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć jakie może opanować.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Bóstwo:
Iyachtu Xvim


Kod HTML: Kopiuj i wklej gdzie chcesz, kod z dołu:

<b>Jestem:</b> Praworządny Zły Pół-OrkKleryk Paladyn
<br><br><u>Charakter:</u><br><b>Praworządnyful Zły</b>
<br><br><u>Rasa:</u><br><b>Pół-Ork</b>
<br><br><u>:</u><br><b>I Klasa:</u><br><b>Kleryk</b>
<br><br><u>II Klasa:</u><br><b>
<br><br><u>Bóstwo:</u><br><b>Iyachtu Xvim</b>
<br><br>

Zobacz sam <a href='http://corangar.loch.webd.pl/dnd.html' target='mt'>Jaką postacią jesteś w świecie DnD?</a>


Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXX (3)
Neutralnyny dobry---- (-2)
Chaotyczny dobry ---- X (1)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XX (2)
Neutralnyny ---- (-4)
Chaotyczny Neutralnyny - (-2)
Praworządnyrządny zły ----- XXXXXX (6)
Neutralnyny złyl ---- (0)
Chaotyczny zły ---- XXX (3)

Rasa:

Człowiek ---- XXXX (4)
Pół-Elf - (-5)
Elf ------ X (1)
Niziołek - (-5)
Krasnolud ---- XXXX (4)
Pół-Ork - XXXXXXX (7)
Gnom ---- (-1)

Klasa:

Wojownik - XXXX (4)
Łowca -- (-1)
Paladyn - XXXXXX (6)
Kleryk -- XXXXXXX (7)
Mag ---- XXXX (4)
Druid --- X (1)
Złodziej --- (-2)
Bard ---- X (1)
Mnich ---- XXX (3)

a oto co mi wyszło:PP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoe
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Oneida

PostWysłany: Pon 14:27, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

Jesteś:

Chaotyczny Dobry Pół-Ork Paladyn Łowca

Wyznawca Tymora

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Pół-Ork - gorącokrwiste i ponure rezultaty kojarzenia się ludzi z orkami. Wolą działać niż myśleć i walczyć niż dyskutować. Uwielbiają proste przyjemności, takie jak ucztowanie, chełpienie się i żywiołowy taniec. Mogą stanowić duży atut w odpowiednio dobranej drużynie, lecz nie na balach u książąt. Półorkowie są równie wysocy co ludzie, lecz w ich posturze odznaczają się cechy brutalne. Uważają blizny za powód do dumy i element upiększający. Rzadko dożywają 75 lat.

Podstawowa Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Druga Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Tymora


Kod HTML: Kopiuj i wklej gdzie chcesz, kod z dołu:

<b>Jestem:</b> Chaotyczny Dobry Pół-OrkPaladyn Łowca
<br><br><u>Charakter:</u><br><b>Chaotyczny Dobry</b>
<br><br><u>Rasa:</u><br><b>Pół-Ork</b>
<br><br><u>:</u><br><b>I Klasa:</u><br><b>Paladyn</b
<br><br><u>II Klasa:</u><br><b>Łowca</b>
<br><br><u>Bóstwo:</u><br><b>Tymora</b>
<br><br>

Zobacz sam <a href='http://corangar.loch.webd.pl/dnd.html' target='mt'>Jaką postacią jesteś w świecie DnD?</a>


Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXXXXX (7)
Neutralnyny dobry---- XXXXXX (6)
Chaotyczny dobry ---- XXXXXXXX (Yellow_Light_Colorz_PDT_11
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXX (3)
Neutralnyny ---- X (1)
Chaotyczny Neutralnyny - (-3)
Praworządnyrządny zły ----- XX (2)
Neutralnyny złyl ---- XXX (3)
Chaotyczny zły ---- (-1)

Rasa:

Człowiek ---- XXXX (4)
Pół-Elf - XXXXX (5)
Elf ------ (0)
Niziołek - (0)
Krasnolud ---- (-3)
Pół-Ork - XXXXXX (6)
Gnom ---- (0)

Klasa:

Wojownik - XXXXXXX (7)
Łowca -- XXXXXXXX (Yellow_Light_Colorz_PDT_11
Paladyn - XXXXXXXXX (9)
Kleryk -- (-4)
Mag ---- (-3)
Druid --- (0)
Złodziej --- (0)
Bard ---- XXX (3)
Mnich ---- (-2)


Em... dziwne to ale ok^_^ Takie chlopskie troche!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sajmon
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: $ na piwo?

PostWysłany: Pon 14:35, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

hehe:D zgadza się Zoe to raczej dla chłopaków mi świetnie wyszło Yellow_Light_Colorz_PDT_16 tak jak chciałem :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoe
Przywódca
Przywódca



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Oneida

PostWysłany: Pon 14:40, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

A ja nie wiem bo ja t zrobilam bo wy mieliscie:P Mi wszystko jedno co mi wyszlo...szczeze to jakos tak dziwnie...ja ogrem??!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jaro
Więzień
Więzień



Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:17, 12 Paź 2006 Powrót do góry

Jesteś:

Praworządny Neutralny Krasnolud Wojownik Paladyn

Wyznawca Helm

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Krasnolud - znane z talentów wojennych, zdolności wytrzymywania znacznych obrażen fizycznych i magicznych, wielkiej pracowitości i mocnej głowy do piwa. Są nieskorzy do żartów i nieufni wobec obcych, ale wielkoduszni dla tych, co zdobyli ich zaufanie. Rosną do 4, ewentualnie 4,5 stopy, lecz są krzepcy i przysadziści. Skóra krasnoludów może mieć odcień od kremowego do jasnobrązowego, włosy - czarne, szare lub brązowe.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Bóstwo:
Helm


Kod HTML: Kopiuj i wklej gdzie chcesz, kod z dołu:

<b>Jestem:</b> Praworządny Neutralny Krasnolud Wojownik Paladyn
<br><br><u>Charakter:</u><br><b>Praworządny Neutralny</b>
<br><br><u>Rasa:</u><br><b>Krasnolud</b>
<br><br><u>:</u><br><b>I Klasa:</u><br><b>Wojownik</b>
<br><br><u>II Klasa:</u><br><b>
<br><br><u>Bóstwo:</u><br><b>Helm</b>
<br><br>

Zobacz sam <a href='http://corangar.loch.webd.pl/dnd.html' target='mt'>Jaką postacią jesteś w świecie DnD?</a>


Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXX (4)
Neutralnyny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- XXXXX (5)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXXXXXX (7)
Neutralnyny ---- XXXX (4)
Chaotyczny Neutralnyny - (-1)
Praworządnyrządny zły ----- X (1)
Neutralnyny złyl ---- (-2)
Chaotyczny zły ---- X (1)

Rasa:

Człowiek ---- XXXXX (5)
Pół-Elf - (-6)
Elf ------ (-9)
Niziołek - XXXXX (5)
Krasnolud ---- XXXXXXXX (Yellow_Light_Colorz_PDT_11
Pół-Ork - XXXXX (5)
Gnom ---- XX (2)

Klasa:

Wojownik - XXXXXX (6)
Łowca -- (-2)
Paladyn - XXXX (4)
Kleryk -- (-2)
Mag ---- (-6)
Druid --- (-6)
Złodziej --- XX (2)
Bard ---- (0)
Mnich ---- (-6)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin